برگزاری اولین نشست شورایHSR دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال جاری

1403/03/20
تعداد بازدید :173

اولین نشست شورایHSR دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور معاون تحقیقات و فناوری ، معاون آموزشی و  نمایندگان سایر معاونتهای دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری، اولین نشست شورایHSR دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور دکتر ملکی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر خادم عرفان معاون آموزشی و  نمایندگان سایر معاونتهای دانشگاه روز شنبه هفته جاری برگزار شد.

در این نشست پس از همفکری و تبادل نظر شرکت کنندگان در جلسه، بر تقویت و توسعه سیاست های افزایش کمی و کیفی مقالات و رفع  موانع و مشکلات دانشگاه در ارائه خدمات سلامت تاکید شد و مصوب گردید: هر یک از معاونتهای دانشگاه  نسبت استخراج اولویتهای    HSR معاونت مربوطه اقدام و حد اکثر تا پایات تیر ماه نسبت به اعلام اولویتهای مستخرج به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه اقدام نمایند.

همچنین مقرر شد کلیه پروپوزال های مرتبط با HSR معاونتها، پس از بررسی اولیه در شورای  HSR معاونت مربوطه، جهت تصویب و بررسی نهایی و مشخص شدن تعهدات مجری (مقاله یا اعمال تغییرات در سیستم ارائه خدمات)، در شورای HSR دانشگاه بررسی شود.

در پایان این نشست مقرر شد، هر یک از معاونتها نسبت به صدور ابلاغ اعضا و دبیر شورا با امضای معاونت مربوطه اقدام و حد اکثر تا 2/4/03 نسبت به ارسال رونوشت ابلاغ های صادره به معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه اقدام نمایند.

سامانه های دانشگاه