معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اعلام کرد:

1403/06/06
تعداد بازدید :15

اخذ مجوز تاسیس مرکز نوآوری تخصصی فرآورده های بیولوژیک دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر افشین ملکی معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه از اخذ مجوز نهایی تاسیس مرکز نوآوری تخصصی فرآورده های بیولوژیک در دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد.

دکتر افشین ملکی ضمن اعلام این خبر گفت: به استناد رأی صادره در جلسه مورخ 8/5/1403 کمیته فنی مراکز رشد فناوری و نوآوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با درخواست تأسیس و راه اندازی "مرکز نوآوری تخصصی فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی کردستان" موافقت شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه افزود: این مرکز با هدف شناسایی و برقراری بستر ارتباط مستمر با حوزه های تولیدی- خدماتی سلامت محور در سطوح منطقه ای، ملی و بین المللی، تدارک ساز و کار عملیاتی برای رصد نیازهای واقعی کشور در حوزه­های مختلف سلامت در عرصه­های بومی و ملی و منطقه­ای، حمایت از ایده­مندان، تولیدکنندگان دانش بنیان و کارآفرینان در جهت ثبت حقوق مالکیت معنوی عمل خواهد نمود.

دکتر افشین ملکی تاکید کرد: تلاش می شود تاسیس مرکز نوآوری تخصصی فرآورده های بیولوژیک دانشگاه منجر به برقراری تعاملات سازنده با مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری به منظور هدایت ایده­مندان و نوآوران به سمت فضاهای کسب و کار و همچنین هم افزایی ایده­ها از مجرای سازماندهی و مدیریت شبکه های نوآوری داخلی و خارجی گردد.

سامانه های دانشگاه